15 Mayıs 2010 Cumartesi

Yardım Sever Süper Çocuk !

İlköğretim 4. sınıf öğrencisi İlyas Çakar, bir otomobilin Akkent mevkisinde yolun karşına geçmeye çalışan anaokulu öğrencisine çarpmak üzere olduğunu görünce kendini yola attı; çocuğu kurtardı, kendi yaralandı.
Muğla'nın Milas ilçesinde, yolun karşına geçmeye çalışırken kaza tehlikesi atlatan anaokulu öğrencisini kurtaran ilköğretim öğrencisi, otomobilin çarpması sonucu yaralandı.



Alınan bilgiye göre, Abdullah Keskin'in kullandığı 48 KV 117 plakalı otomobilin Akkent mevkisinde yolun karşına geçmeye çalışan anaokulu öğrencisine çarpmak üzere olduğunu gören Semiha Altunkan İlköğretim Okulu 4. sınıf öğrencisi İlyas Çakar, koşarak anaokulu öğrencisini otomobilin önünden aldı ancak otomobil Çakar'a çarptı.



75. Yıl Milas Devlet Hastanesine kaldırılan Çakar'ın sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi.

Otomobil sürücüsü Keskin gözaltına alındı.



Görgü tanığı Azad Bulut, ''Araba geliyordu ve İlyas da yolda yürüyen küçük çocuğu gördü. Çocuğu kurtardı ama otomobil kendisine çarptı'' dedi.

Hastanede tedavi gören İlyas Çakar da otomobilin anaokulu öğrencisine çarpacağını fark ettiğinde yola koşarak küçük çocuğu kurtardığını ifade ederek, ''Otomobil çocuğa tam çarpacakken koştum çocuğu önüme aldım ve kurtardım. Onda bir şey yok. Benim kafamda ve kolumda yara var'' diye konuştu.

Milas Kaymakamı Bahattin Atçı ise Çakar'ın davranışının herkese örnek olması gerektiğini belirterek, ''Bu öğrencimizin yaptığı hareket herkese örnek olmalı. İlyas Çakar isimli öğrencimizi ödüllendireceğiz. Milli Eğitim Müdürü ile görüştüm, gerekenin yapılmasını istedim. İlyas, ilçede günün kahramanı oldu'' dedi.
Kaynak:
(aa)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder