15 Mayıs 2010 Cumartesi

5 Parmak Havlu Danteli/ Yastik

Posted by Picasa

Merhaba elisiseverler,

Yeni bir hafta yeni umutlar, dertlerimize devalar ile gelsin diye acmak istiyorum. Cuma gununden beri ailecek icimiz yorgun, elimiz kolumuz bagli ve uzuntuluyuz. Teyzem Carsamba gunu ameliyat olacak; hic beklemedigimiz bir zamanda, aniden gogsunde baslayan agrilar gogsunun alinmasiyla sonuclanabilir. Elimizden dua geliyor, teyzemin moralini yuksek tutmak icin ailecek cirpiniyorlar. Ben de boyle uzaktan, ne oldugunu bilmez halde dondum kaldim.

Sizleri uzmek istemem, bu olayi nakletmemin sebebi eger blogda yavaslama, guncellenmeme olursa beni mazur gormeniz. Aslinda elimden geldigince guncellemeye devam edecegim cunku boyle zor anlarda bizleri dusunmekten alikoyacak, oyalayacak mesgaleler lazim.

Peki niye yazdim cunku gectigimiz gunlerde bloga isimsiz olarak hep ayni orneklerin tekrari, yeni ornekler koyun, sayfanizi guncelleyin diyen bir iki yorum birakilmis. Oysa ben elisi blogculari arasinda sayfasini en cok guncelleyenlerden oldugumu dusunuyordum. Ve ayni sekilde mumkun oldugunca yeni ornekler paylasmaya calisiyordum. Bir de ufak ricam olacak ziyaretcilerden; unutmayin ki bu benim sizden bir karsilik bekleyerek yaptigim bir sey degil. Hem ben oyalaniyorum, hem birilerinin hosuna giden, baskalarina da faydasi olan bir ugras diye goruyorum blogumu. Ama nihayetinde ben bir servis vermiyorum ki benden talep edercesine beklentisi olsun kimsenin. Benden ornek isteyenlere elimde varsa ulastiriyorum, yardimci olabiliyorsam mutlu oluyorum; odulum bu.

Saglicakla kalin diyorum. Gorusmek uzere.


Posted by Picasa

Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder