15 Mayıs 2010 Cumartesi

Hediyelerim



Herkes bloglarinda blogcu arkadaslarinin gonderdigi hediyelerini paylasiyor, kiskandim tabi. Ben de blog sayesinde tanistigim gonul dostu teyzemin hediyeleri ile gene oyle bir baska arkadasimin hediyesini sizlerle paylasmak icin ancak fotograf cektim.
Gonul dostu teyzemle biz ilk kurdela nakisi vasitasi ile tanistik; o da bu hatirayi anmak icin bana boyle kurdela isli guzel yastik kiliflari hediye etti. Asagida benim elimden fotografini gordugunuz diger hediyesi de cokk guzel pecete halkalari. Oyle guzeller ki anlatamam; ben de pecete halkasi yapmistim bir suru ama bunlar daha guzel. Esim bile soyledi, aa Serra senin yaptiklarin basitmis diye beni kizdirmaya bile calisti.
Lif de boyle hediye gelince hepsini bir ekledim bloga. Lifin arkasi lila rengi. O da ayri guzel. Boyle karsilarina gecip seyretmelik hepsi.
Buradan tekrar tesekkur etmis olayim; o telas ve heyecan arasinda etmeyi unuttuysam eger.


Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder